- INSTRUCTIUNI AM POR 2014-2020
Instructiunea nr. 63/16.10.2017 privind procesul de evaluare, selecție și contractare-clarificări în contractare - publicată în 16.10.2017
Instructiunea AMPOR nr. 54/08.09.2017 privind incarcarea proiectelor aferente apelurilor lansate in format clasic aferent PI 3.1, Operatiunea A – Cladiri rezidentiale
Anexa 1 (7 regiuni) Anexa 1 (BI) Anexa 2
Instrucțiunea AMPOR nr.53/08.09.2017privind modalitatea de încărcare în MySMIS a proiectelor depuse în cadrul apelului POR 2016/6/6.1/1 -7 regiuni- apel istoric
Instrucțiunea 46/26.06.2017 privind etapa de precontactare in cadrul apelurilor lansate prin MYSMIS
Instrucțiunea 45/23.06.2017 privind Procedura de dezvoltare urbana
Instrucțiunea nr. 43/07.06.2017 privind verificarea PT ulterior semnarii contractelor de finantare
Instrucțiunea nr. 42 privind depunerea dosarelor de achizitie
Instrucțiunea nr. 33/ 29.03.2017 privind grila CAE și ETF 2.2
Instrucțiunea nr. 27/ 13.02.2017 privind grila ETF 6.1 MYSMIS și apel clasic (extras)
Instrucțiunea nr. 26/ 13.02.2017 privind grila CAE 6.1 MYSMIS
Instrucțiunea nr. 25/ 13.02.2017 privind grila ETF 3.1A (extras)
Instrucțiunea nr. 24/ 13.02.2017 privind grila ETF 7.1 (extras)
Instrucțiunea nr. 23/ 13.02.2017 privind grila ETF 5.2 (extras)
Instrucțiunea nr. 21/ 14. 02.2017 privind grila ETF 2.1A
Instrucțiunea nr. 20/ 17.01.2017 privind grila ETF 5.1
Instrucțiunea nr. 19/19.01.2017 privind cota de TVA de 19%
Instrucțiunea nr. 18/ 13.12.2016 privind grila CAE 2.1A
Instrucțiunea nr. 5/ 28.06.2016 privind grila CAE 3.1A
- Instructiunea 01 din 21_03_2006 privind acordul cadru
- Instructiunea 02 din 15_10_2007 privind corrigendum Ghid axa 2
- Instructiunea 03 din 20_11_2007 privind calculul proratei
- Instructiunea 04 din 12_12_2007 privind suspendarea procesului POR
- Instructiunea 05 din 13_12_2007 privind instructiunile de depunererile a cererilor de finantare AT
- Instructiunea 06 din 01_02_2008 privind raportarea saptamanala si lunara
- Instructiunea 07 din 28_08_2008 privind planurile de audit
- Instructiunea 08 din 26_03_2008 privind procedura de verificare si avizare a cheltuielilor
- Instructiunea 09 din 15_04_2008 privind procedura de PT, contractare si contestatii
- Instructiunea 10 din 20_06_2008 privind aplicarea procedurii de evaluare si selectie revizuita
- Instructiunea 11 din 29_08_2008 privind completarea procedurii de evaluare selectie apeluri termen limita
- Instructiunea 12 din 29_09_2008 privind remedierea disfunctionalitatilor de sistem
- Instructiunea 13 din 30_10_2008 privind procedura de evaluare si selectie 4.3
- Instructiunea 14 din 11_11_2008 privind eliminarea etapei de evaluare strategica
- Instructiunea 15 din 04_12_2008 privind suspendarea procesului de evaluare
- Instructiunea 16 din 05_01_2009 privind manualul de evaluare selectie si contractare ed II
- Instructiunea 17 din 04_02_2009 privind procedura de monitorizare
- Instructiunea 18 din 12_02_2009 privind codificarea manualelor de proceduri POR
- Instructiunea 19 din 18_02_2009 prind previziunile de plati
- Instructiunea 20 din 18_02_2009 privind pista de audit
- Instructiunea 21 din 09_03_2009 privind depunerea PT
- Instructiunea 22 din 31_03_2009 privind dosarul de achizitie
- Instructiunea 23 din 06_04_2009 privind actualizare manual audit
- Instructiunea 24 din 09_04_2009 privind DMI 5.3
- Instructiunea 25 din 22_04_2009 privind modificarea manualului de proceduri axa 1 Centru Urbane
- Instructiunea 26 din 19_05_2009 privind procedura de verificare PT
- Instructiunea 27 din 26_05_2009 privind clarificarile adminisibilitate PIDU
- Instructiunea 28 din 18_06_2009 privind procedura de intocmire acte aditionale
- Instructiunea 29 din 24_07_2009 privind acordarea prefinantarii
- Instructiunea 30 din 03_08_2009 privind instructiunile de solicitare finantarii AT
- Instructiunea 31 din 05_08_2009 privind calculul indicatorilor de performanta contracte AT
- Instructiunea 32 din 05_08_2009 privind manualul de AT
- Instructiunea 33 din 13_08_2009 privind evaluarea proiectelor in cadrul axei 1
- Instructiunea 34 din 17_08_2009 privind etapa de ETF DMI 3.4
- Instructiunea 35 din 30_09_2009 privind constituirea listei de rezerva
- Instructiunea 36 din 26_10_2009 privind instructiuni solicitare finantare 6_2 AT
- Instructiunea 37 din 17_10_2009 privind ed II vers 2 Manual AT
- Instructiunea 38 din 10_11_2009 privind evaluarea proiectelor DMI 3_1
- Instructiunea 39 din 17_11_2009 privind evaluarea proeictelor DMI 4_3 si 5_3
- Instructiunea 40 din 18_11_2009 privind modificarea manualuluid e evaluare selectie si contractare
- Instructiunea 41 din 08_12_2009 privind suspendare proces
- Instructiunea 42 din 23_12_2009 privind Manualul de evaluare selectie si contractare ed II vers 1
- Instructiunea 43 din 04_03_2010 prividn actaulizarea listei de indicatori din SMIS
- Instructiunea nr 44
- Instructiunea 45 din 16_04_2010 privind modificarea procedurii PDU
- Instructiunea 46 din 23_04_2010 privind inregistrarea proeictelor prioritare PC
- Instructiunea 47 din 18_05_2010 privind actualizarea Procedurii de verificare a adminisibilitatíi PIDU
- Instructiunea 48 din 21_05_2010 privind procedura DMI 5_3
- Instructiunea 49 din 22_06_2010 privind procedura axa 1 Poli de Crestere
- Instructiunea 50 din 25_06_2010 privind cheltuielile diverse si neprevazute din devizul general
- Instructiunea 51 din 02_07_2010 privind procedura de verificare a conformitatii PT
- Instructiunea 52 din 21_07_2010 privind proiectele integrate ce contin cheltuieli ce intra sub ajutor de stat sau nu
- Instructiunea 53 din 26_07_2010 privind procedura de recuperare creante
- Instructiunea 54 din 28_07_2010 privind furnizarea datelor legate de crearea locurilor de munca
- Instructiunea 55 din 10_08_2010 privind modificarea procedurii de verificare a conformitatii PT
- Instructiunea 56 din 23_08_2010 privind procedura de verificare a conformitatii PT
- Instructiunea 57 din 01_09_2010 privind modificarea procedurii de contractare
- Instructiunea 58 din 10_09_2010 privind Manualul de Identitate POR editia III
- Instructiunea 59 din 18_10_2010 privind rambursarea cheltuielilor
- Instructiunea 60 din 23_11_2010 privind aplicarea de corectii financiare
- Instructiunea 61 din 09_12_2010 privind reflectarea in SMIS a perioadei de suspendare a procesului de evaluare
- Instructiunea 62 din 24_02_2011 privind modificarea procedurii de contractare
- Instructiunea 63 din 15_02_2011 privind procedura de admisibilitate PIDU
- Instructiunea 64 din 10_03_2011 privind vizitele la fata locului aferente cererilor de rambursare
- Instructiunea 65 din 15_03_2011 privind introducere date SMIS
- Instructiunea 66 din 28_03_2011 privind completarea anexei III contracte de finantare DMI 4.3
- Instructiunea 67 din 28_03_2011 privind modificarea anexei II la contractele de finantare
- Instructiunea 68 din 06_04_2011 privind efectuarea de plati
- Instructiunea 70 din 01_07_2011 privind armonizarea documentelor cu privire la eligibilitatea solicitantului axa 6
- Instructiunea 71 din 12_07_2011 privind evaluarea tehnica si financiara
- Instructiunea 72 din 01_08_2011 cu privire la verificarea dosarelor de achizitii
- Instructiunea 73 din 16_08_2011 privind manualul de evaluare ed II vers 6 versiune consolidata
- Instructiunea 74 din 05_10_2011 privind implementarea contractelor de AT
- Instructiunea 75 din 07_10_2011 cu privire la Manualul de evaluare ed II vers 6 completare
- Instructiunea 76 din 14_12_2011 cu privire la verificarea conflictului de interese
- Instructiunea 77 din 10_02_2012 cu privire la avizul de plata AT
- Instructiunea 78 din 05_03_2012 cu privire la modificarea Procedurii de monitorizare ed II, revizia 1
- Instructiunea 79 din 28_02_2012 privind serviciile de evaluare
- Instructiunea 80 din 05_03_2012 privind Manaualuld e evaluare selectie si contractare ed II revizia 7
- Instructiunea 81 din 12_03_2012 cu privire la PT si DTAC
- Instructiunea 82 din 05_04_2012 Manualul de constatare nereguli si stabilire creante ed I vers 0
- Instructiunea 83 din 05_04_2012 privind Manualul de recuperare creante si nereguli
- Instructiunea 84 din 20_04_2012 cu privire la continutul documentelor pentru viitoarea periaoda de programare
- Instructiunea 85 din 03_05_2012 privind completarea Manualului de monitorizare ed II vers 1
- Instructiunea 86 din 15_06_2012 privind actualizarea previziunilor de plati
- Instructiunea 87 din 19_06_2012 cu privire la simplificarea verificarii ereri de rambursare AT
- Instructiunea 88 din 22_07_2012 privind infiintarea serviciilor de verificare achizitii audit
- Instructiunea 89 din 27_07_2012 privind autorizarea si efectuarea platilor
- Instructiunea 90 din 10_08_2012 privind completarea Manualului de monitorizare ed II vers 1
- Instructiunea 91 din 24_08_2012 privind prelungirea perioadei de implementare cu 6 luni a contractelor de finantare
- Instructiunea 92 din 31_08_2012 privind modificarea PT
- Instructiunea 93 din 05_11_2012 Manualul de evaluare ed II vers 7
- Instructiunea 94 privind reverificarea achizitiilor publice
- Instructiunea 95 din 06_11_2012 privind separare atributii persoane efectuare plati in cadrul contractelor de AT
- Instructiunea 96 din 15_11_2012 privind Manualul de monitorizare ed II vers 2
- Instructiunea 97 din 23_11_2012 privind Manualul de evaluare ed II vers 8
- Instructiunea 98 din 26_11_2012 privind completarea proceduriii de verificare a achizitiilor publice
- Instructiunea 99 din 26_11_2012 privind modificarea unilaterala a anexei VI la contractele de finantare
- Instructiunea 100 privind suspendarea procesului de evaluare in decembrie 2012
- Instructiunea 101 din 10_01_2013 privind Manualul de evaluare ed II vers 8
- Instructiunea 102 din 14_02_2012 privind neparcurgerea etapei de ETF simplificat pentru anumite modificari de PT
- Instructiunea 103 din 29_03_2013 privind eliminarea procedurii de intocmire a actelor aditionale si transferul in procedura de monitorizare
- Instructiunea 104 din 01_04_2013 privind aplicatia de arhivare electronica
- Instructiunea 105_aprilie 2013
- Instrucțiunea 106 din aprilie 2013 privind proiectele care implică finanțare de tip FSE
- Instrucțiunea 107 din aprilie 2013 privind consolidarea și modificarea Procedurii de monitorizare a proiectelor finanțate din POR
- Instrucțiunea 108 din iunie 2013 privind modificarea procesului de evaluare, selecție și contractare
- Instrucţiunea 109 din septembrie 2013 privin mecanismul decontării cererilor de plată pentru beneficiarii privaţi
- Instrucțiunea 110 din august 2013 privind Manualul de evaluare, selecție și contractare, versiunea 9
- Instrucțiunea 112 din octombrie 2013 privind modificarea procesului de evaluare, selecție și contractare pentru proiectele depuse în cadrul DMI 5.3.
- Instrucţiunea 113 privind aplicarea, de către beneficiarii privaţi, a procedurii simplificate
- Instrucțiunea 114 din 20 11 2013 privind aplicarea modificării criteriului de eligibilitate a proiectelor finanțate prin POR
- Instrucțiunea 115 din 10.12.2013 privind întreruperea parțială a activității POR în perioada 23 decembrie 2013-3 ianuarie 2014
- Instrucțiunea 116 din decembrie 2013 privind completarea Procedurii de monitorizare a proiectelor finanțate din POR
- Instrucțiunea 117 din ianuarie 2014 privind aplicarea modificării criteriului de eligibilitate a proiectelor finanțate din POR
- Instrucțiunea 118 din februarie 2014 privind completarea Procedurii de monitorizare a proiectelor finanțate din POR
- Instrucțiunea 119 din martie 2014 privind aplicarea modificării criteriului de eligibilitate a proiectelor finanțabile prin POR
- Instrucțiunea 120 din martie 2014 privind modificarea Manualului de evaluare, selecție și contractare
- Instrucțiunea 121 din aprilie 2014 privind modificarea procesului de evaluare, selecție și contractare a proiectelor finanțate din POR
- Instrucţiunea 122 din iunie 2014, privind achiziţionarea serviciilor de audit pentru contractele finanţate prin POR 2007-2013
- Instrucţiunea 123 din decembrie 2014, privind întreruperea parţială a activităţilor de contractare
- Instrucţiunea 127 din februarie 2015 privind finalizarea/încetarea procesului de evaluare, selecţie şi contractare pentru proiectele depuse în cadrul POR 2007-2013
- Instrucţiunea 128 din februarie 2015 privind modificările procedurale pentru aplicarea instrucţiunii 127
- Instructiunea 129 din februarie 2015 privind suspendarea apelului de proiecte DMI 5.2 - regiunile de dezvoltare Nord-Est, Sud-Est. Sud-Vest Oltenia, Centru - pentru infrastructura de turism de utilitate publica (care nu intra sub incidenta ajutorului de stat)
- Instructiunea 130 din februarie 2015 privind implementarea mecanismului decontarii cererilor de plata pentru proiectele depuse in cadrul Programului Operational Regional 2007 - 2013
- Instructiunea 131 din martie 2015 privind implementarea contractelor de finantare incheiate pentru DMI 3.4, apel2014, in cadrul Programului Operational Regional 2007 -2013
- Instructiunea 132 din aprilie 2015 privind asumarea raspunderii beneficiarilor cu privire la lucrarile/bunurile/serviciile solicitate la rambursare de catre beneficiari si executate/livrate/prestate de catre contractori
- Instrucţiunea 133 din mai 2015 privind asumarea raspunderii beneficiarilor cu privire la lucrarile/bunurile/serviciile solicitate la rambursare de catre beneficiri si executate, livrate/prestate de catre contractori
- Instrucţiunea 134 din mai 2015 privind termenele limita de depunere a Cererilor de rambursare si a cererilor de plata in vederea inchiderii POR 2007-2013
- Instructiunea 135 din 27 mai 2015
- Instructiunea 136 din mai 2015 privind modificarea termenului de semnare a documentatiilor de contractare la nivelul MDRAP
- Instructiunea 138 din 15 iunie 2015 privind intocmirea previziunii lunare cu privire la depunerea cererilor de rambursare si a cererilor de plata de catre beneficiari in cadrul Programului Operational Regional
- Instructiunea 139 din 16 iunie 2015 pentru anularea Instructiunii nr.133/2015 pentru modificarea si completarea Instructiunii nr.132/2015 privind asumarea raspunderii beneficiarilor cu privire la lucrarile/bunurile /serviciile/solicitate la rambursare de catre beneficiari si executate/livrate/prestate de catre contractori
- Instructiunea 141 din 21 august 2015 privind modalitatea de verificare si plata a proiectelor care fac obiectul verificarilor Directiei Nationale Anticoruptie si/sau Departamentului pentru Lupta Antifrauda
- Instructiunea 142 privind aplicarea O.U.G. nr.47/2015 sia ordinului nr.1127/2013 în cadrul Programului Operațional Regional 2007 -2013
- Instructiunea 143 privind modificarea și completarea Instructiunii AM POR nr. 134
- Instructiunea 144 pentru încheierea de acte adiționale de prelungire a duratei contractelor de finanțare care nu se finalizează în perioada de implementare, în scopul îndeplinirii integrale a obiectivelor și indicatorilor proiectelor și în vederea asigurării funcționalității acestuia
- Instrucțiunea 145 referitoare la comunicarea și informarea POR 2014-2020
- Instructiunea 146 pentru încheierea actelor adiționale de prelungire a duratei contractelor de finanțare care nu se finalizează în perioada acordată urmare aplicării Instrucțiunii AM POR 144/2015, în scopul îndeplinirii integrale a obiectivelor și indicatorilor proiectelor și în vederea asigurării funcționalității acestora
Instructiunea nr 53/08.09.2017 privind modalitatea de încărcare în MySMIS a proiectelor depuse în cadrul apelului POR 2016/6/6.1/1 -7 regiuni- apel istoric